Ana Sayfa Genel GEZMEK GEZMEK GEZMEK

2098
Paylaş

GEZMEK GEZMEK GEZMEK

Bir tutkudur seyahat gurubu ile tanışmam bir Trenle Selanik seyahati ile başladı. Bu guruba geç katılmıştım. Trenle seyahat edeceğimiz için heyecanlıydık, çünkü tren, vagonlar, ranza da yatmak, vagonda yemek yiyebilmek ve eğlenmek heyecan vericiydi. Akşam saati tren ağır ağır Sirkeci garından hareket ettiği zaman heyecan ve mutluluk vardı herkeste. 8 kişiydik ve 4 odaya ayrılmıştık. Herkes evden getirdiği yemekleri ve içecekleri açmış bir taraftan yiyor içiyor, bir taraftan da trenin yol alışını seyrediyorduk. Tabi uzun bir süre uyumadık etrafı seyretmek ilginçti. Nihayet gecenin karanlığında sınır kapısına ulaşmıştık ve kontrol için pasaportlarımız toplandı. Kontrol işlemi zaman aldığı için bizler kimimiz trenden inip etrafta dolaşıyor, kimimiz ise vagonlarda bekliyordu. Ben aşağı inip gezenlerdendim. Tabi ki Yunan polislerinin keskin ve sert bakışları arasında ne kadar etrafı gezebilirdik ayrıca etraf zifiri karanlıktı. Nihayet kontrol bitmiş ve tren yola devam ediyordu. Gün ağarmaya başlayıp iyice Selanik görünmeye başlayınca hepimiz neşelenmeye başladık çünkü ertesi gün 19 Mayıstı ve bizler Atatürk’ün evini ziyarete gidecektik. Nihayet Selanik’e vardık ve program başlamıştı. Ben olaylara yabancı olduğum için verilen tüm kararları anında kabul edip uyguluyordum.

Yapılan tüm program çok güzeldi ve eksisiz işliyordu. Son gün ise kiralanan bir araçla Mayıs ayı olmasına rağmen bir deniz kıyısı olan Halkidiki’e gittik. Hayatımda ilk defa Mayıs ayında denize girmiştim. Çok değişik bir duyguydu benim için. Her anısı çok güzel olan bu turun en nihayet dönüşü başlamıştı. Gece yine trene binip dönüş yoluna geçtik. İlk deneyim, ilk hatıralar, ilk anılar olması nedeniyle benim için çok keyifli bir seyahatti. İyi ki Bu guruba katıldım, iyi ki beni kabul ettiler aralarına, bu vesile ile 24 ülke gezebildim. İyi ki varsın B T S (Bir Tutkudur Seyahat)

Bağımlılık yapan Gurup

Gezmek Keyiflidir.

Natan Siliki

Paylaş
Önceki İçerikSelam Gezgin Dostlar
Sonraki İçerikMİSTİK RÜZGARLAR KUALA LUMPUR
01 temmuz 1956 İstanbul'da doğdum ilk, orta ve lise tahsilimi tamamlarken aynı zamanda dini eğitim de alarak , o yıllar da hem ticaret ile hem İstanbul'un bazı sinagoglarında görev yaparak emekli oldum. ilk seyahatimi 2000 yılında İsrael'e yaptım ve şu zamana kadar 24 ülke gezdim. Tanrı nasip ederse daha çok gezmek isterim. Gezmek ve Görmek güzel.

6 YORUM

1. Bir sürü 24 daha olsun sevgili Natan. Gönül rahatlığıyla sizlerle gezmek çok keyifli. Her zaman deklanşörün arkasındaysan, bu resminizi kim çekti :)) ?
    Yazıdaki heyecan daim olsun gezilerde 🙏.
    Klavyene sağlık

2. Tren seyahati keyifli idi. Çok güldük çok eğlendik. Bir ilk gerçekleştirmiştik. 8 kişiden 36 kişiye ulaştık. Nice keyifli gezilere.

3. Hatırlıyorum da!! ilk seyahatlerden biri ucuz bir tren bulduk ve Yunanistan’a gittik.
    Tren Çok Eski ve konforsuz olmasına rağmen, O Trende Aldığımız keyif Hala Hafızamda!.
    Keyif Almak Mutlu Olmak Ücretsiz. Bizde Bunu Başarabiliyoruz Galiba. Sirtaki , Trendeki Pasaport ANEKTODU ve Frapeler Cacikis ler vs hiç unutulmayacak…. GEZE VE Sağlıkla Kalın….

4. sevgili müdürüm
    iyi ki aramıza katılmışsınız, güzellikler paylaştıkça çoğalır.
    daha nice coğrafyalarda beraber olmak dileğiyle….

5. çok beğendim keşke aranızda olsaydı bu anları yaşamış olurdum ama aranızda olmus gibi oldum.